آخرین مقالات

دستگاه پوز چیست؟ راهنمای جامع خرید و استفاده از کارتخوان

دستگاه پوز چیست؟ راهنمای جامع خرید و استفاده از کارتخوان

نوشته شده در : روز جمعه , 19 دی 1399 ساعت 18:16 |

در این مقاله به کلیه سوالات شما در مورد انواع کارتخوان، عملکرد و ساختار دستگاه پوز، بهترین مارکها و مدلهای کارتخوان، نحوه خرید دستگاه پوز و ... پاسخ داده ایم.پس تا انتها با ونداپرداخت همراه باشید.

بیشتر بخوانید

کلاهبرداری اینترنتی و انواع روش های آن

کلاهبرداری اینترنتی و انواع روش های آن

نوشته شده در : روز دوشنبه , 29 مهر 1398 ساعت 16:54 |

همه ما می‌خواهیم باور داشته باشیم که اینترنت یک فضای امن است و کلاهبرداری در این فضا صورت نمی‌گیرد و هیچ کس هدف سوء استفاده های مجرمانه و کلاهبرداری قرار نمی‌گیرد برای همین در فعالیت های روزمره خود کم‌تر به نشانه های کلاه برداری دقت می‌کنیم ولی اینترنت یک شمشیر دو لبه است. از سویی، بخش اعظم زندگی ما را به طرز فوق‌العاده ای آسان می‌کند، و این امکان را برای ما فراهم می‌کند تا بدون توجه به اینکه در کجای کره زمین قرار داریم و در کدام شهر و منطقه زندگی می‌کنیم ارتباطات گسترده ای با عزیزان و شرکای تجاری داشته باشیم. از طرف دیگر، این امکان را فراهم می‌کند تا کلاهبرداری اینترنتی به داخل دفاتر ، خانه های ما و زندگی روزمره ما نفوذ کند.

بیشتر بخوانید

فین تک چیست؟ (قسمت سوم)

فین تک چیست؟ (قسمت سوم)

نوشته شده در : روز شنبه , 26 مرداد 1398 ساعت 16:45 |

در مقاله های " فین تک چیست ؟ " و " فین تک چیست؟(قسمت دوم) " به بررسی شش حوزه از این تکنولوژی پرداختیم. در این مقاله سه حوزه بعدی را بررسی می نماییم.

بیشتر بخوانید

فین تک چیست؟(قسمت دوم)

فین تک چیست؟(قسمت دوم)

نوشته شده در : روز یکشنبه , 13 مرداد 1398 ساعت 14:04 |

در این مقاله قصد داریم در ادامه مباحث بیان شده در مقاله قبلی، به بررسی سه حوزه مهم دیگر از حوزه‌های فین تک بپردازیم

بیشتر بخوانید

فین تک چیست؟

فین تک چیست؟

نوشته شده در : روز شنبه , 05 مرداد 1398 ساعت 11:32 |

FinTech مخفف کلمه "Financial Technology" به معنی "فناوری مالی" است و تمامی شرکت‌ها و کسب و کارهایی را شامل می‌شود که سعی دارند با کاربرد نوآورانه تکنولوژی، خدمات مالی ارائه شده به کاربران را بهبود بخشند. درواقع فین تک برای مدیریت بهتر عملیات مالی و فرآیندهای آن با استفاده از نرم‌افزار و الگوریتم‌های تخصصی که بر روی کامپیوترها و به طور فزاینده ای، تلفن‌های همراه هوشمند استفاده می‌شوند؛ به کار می‌رود.

بیشتر بخوانید

تفاوت دستگاه کارتخوان سیار و دستگاه کارتخوان جیبی

تفاوت دستگاه کارتخوان سیار و دستگاه کارتخوان جیبی

نوشته شده در : روز سه شنبه , 18 تیر 1398 ساعت 15:55 |

با فراگیر شدن کارت های عضو شتاب ، استفاده از انواع دستگاه های کارتخوان بسیار گسترش یافته است،با بررسی انواع دستگاه کارتخوان تفاوت های دستگاه کارتخوان سیار و دستگاه کارتخوان جیبی را شرح می دهیم.

بیشتر بخوانید

شبا چیست؟

شبا چیست؟

نوشته شده در : روز چهارشنبه , 05 تیر 1398 ساعت 12:14 |

از آنجایی که بانک‌ها از شیوه‌های متفاوتی برای شماره‌گذاری حساب‌های مشتریانشان استفاده می‌کنند، شماره‌حساب‌های بانک های مختلف شبیه به هم نیستند و به همین دلیل انتقال پول بین بانک‌های گوناگون، دردسرساز می گردد.

بیشتر بخوانید

ساخت درگاه پرداخت اینترنتی

ساخت درگاه پرداخت اینترنتی

نوشته شده در : روز یکشنبه , 02 تیر 1398 ساعت 16:06 |

وبسایت های فروشگاهی و کسب وکارهای آنلاین برای آنکه بتوانند محصولات و خدمات را به صورت آنلاین به فروش برسانند به بستری امن در وبسایت خود نیاز دارند تا امکان پرداخت مبلغ حاصل از فروش محصولات و خدمات را برای مشتریان خود فراهم کنند؛ بنابراین مدیر فروشگاه اینترنتی باید برای وبسایت خود درگاه پرداخت اینترنتی ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید

پرداخت یاری چیست ؟

پرداخت یاری چیست ؟

نوشته شده در : روز یکشنبه , 19 خرداد 1398 ساعت 14:02 |

در حال حاضر بیش تر کسب وکارها و وبسایت­ها در فضای آنلاین به درگاه پرداخت اینترنتی امن نیاز دارند و پرداخت یارها شرکت‌هایی هستند که تحت نظارت بانک مرکزی و شاپرک برای ارائه درگاه پرداخت اینترنتی تعریف شده­اند.

بیشتر بخوانید

ساده و بدون هزینه / همه تراکنش‌ها و مشتریان‌شما دریک‌ حساب‌کاربری !